Aprovem les Cartes de Serveis
El govern municipal en una aposta decidida per una gestió basada en principis de qualitat, transparència, participació ciutadana, ètica
professional i responsabilitat pública, té com repte que la ciutadania incrementi la confiança en els seus representants i en l'administració
assegurant el principi de transparència i dret a la informació dels ciutadans i ciutadanes, entitats, associacions i empreses, millorant les
formes de comunicació i de rendició de comptes a la ciutadania en relació al què fem i els resultats que obtenim.
Per aquest motiu hem iniciat el procés de creació i aprovació de les Cartes de Serveis a partir de la nostra voluntat de transparència i rendició de comptes, més enllà del compliment de la Llei 19/2014 de 29 de desembre de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern i de la llei 5/2020, de 29 d'abril, i que en el seu article 179 modifica l'article 59 de la Llei 19/2014 referent a cartes de servei.
En aquest sentit ja s'han aprovat per Junta de Govern les primeres Cartes de Serveis de diferents àmbits de competència de l'organització i s'han publicat al Portal de Transparència dins de l'apartat Bon Govern / Serveis públics de Qualitat/ Cartes de Serveis.
Aquesta acció obeeix a la voluntat de treballar per un Sistema d'integritat Corporativa i de prestar els millors serveis a les persones de la nostra ciutat . Les cartes de serveis es configuren com una eina que ens ajudarà a mantenir la confiança i la corresponsabilitat de la ciutadania en la gestió dels serveis , alhora que esdevenen un instrument de garantia de la qualitat dels serveis municipals.
Es poden consultar a través d'aquest enllaç
Accions del document