Tramitació
Un cop presentada la comunicació, l’aplicació fa un avís de recepció de la tramesa, que incorpora un codi alfanumèric d'accés a un canal de comunicació de caràcter confidencial. El codi és l’única manera d’accedir a aquest canal, i és responsabilitat de la persona que realitza la comunicació conservar-lo.
L’accés mitjançant el codi permet conèixer l’estat de tramitació de la comunicació, aportar nova informació o be col•laborar amb l'òrgan gestor de la bústia en la comprovació dels fets, tot mantenint l’anonimat de la persona comunicant.
A l'hora de presentar una comunicació s'estableixen 3 nivells:
1.- Identificació total: amb les dades identificatives considerades
2.- Identificació mitjana: només amb correu electrònic
3.- Cap identificació: cap dada identificativa (no rebrà resposta)
La comunicació presentada arriba al Servei de Qualitat, Transparència i Innovació comprovarà el contingut de la comunicació i admetre o no la comunicació.
Si s'admet la comunicació és derivarà al Comitè d’ètica o òrgan competent pel contingut de la comunicació que farà les tasques de comprovació quan siguin procedents i formularà recomanacions i proposant millores en la gestió ètica i l’aplicació dels principis de bon govern o bona administració, posant fi a la comprovació dels fets comunicats que farà el triatge i derivarà si s'escau o bé al Servei Sant Boi Respon (si es tracta d'una Queixa o Suggeriment), o bé al Comitè Antifrau (si es tracta de mala praxi en la gestió econòmica del qualsevol fons públic).
- Data d'inici de la publicació:
- 12/05/2023 12:22
Accions del document