Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Tramitació

Un cop presentada la comunicació, l’aplicació fa un avís de recepció de la tramesa, que incorpora un codi alfanumèric d'accés a un canal de comunicació de caràcter confidencial. El codi és l’única manera d’accedir a aquest canal, i és responsabilitat de la persona que realitza la comunicació conservar-lo.

L’accés mitjançant el codi permet conèixer l’estat de tramitació de la comunicació, aportar nova informació o be col•laborar amb l'òrgan gestor de la bústia en la comprovació dels fets, tot mantenint l’anonimat de la persona comunicant.

A l'hora de presentar una comunicació s'estableixen 3 nivells: 

1.- Identificació total: amb les dades identificatives considerades

2.- Identificació mitjana: només amb correu electrònic

3.- Cap identificació: cap dada identificativa (no rebrà resposta)

La comunicació presentada arriba al Servei de Qualitat, Transparència i Innovació comprovarà el contingut de la comunicació i admetre o no la comunicació.

Si s'admet la comunicació és derivarà  al Comitè d’ètica o òrgan competent pel contingut de la comunicació que farà les tasques de comprovació quan siguin procedents i formularà recomanacions i proposant millores en la gestió ètica i l’aplicació dels principis de bon govern o bona administració, posant fi a la comprovació dels fets comunicats que farà el triatge i derivarà si s'escau o bé al Servei Sant Boi Respon (si es tracta d'una Queixa o Suggeriment), o bé al Comitè Antifrau (si es tracta de mala praxi en la gestió econòmica del qualsevol fons públic).

Data d'inici de la publicació:
12/05/2023 12:22

Accions del document

5418 nombre de visites any actual

205942 nombre de visites des de l'inici del Portal

Portals de Transparència