Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

El Registre de destrucció de documents


El Registre de destrucció de documents (N211) és el registre que ha d'informar dels processos d'eliminació dels documents de l'organització.

El Decret 13/2008, de 22 de gener, sobre accés, avaluació i tria de documents regula en el seu article 12 el "Registre de destrucció de documents". L'esmentat article especifica que els titulars de documents públics han de disposar d'un registre de destrucció de documents i n'enumera les dades que ha de contenir. En aquest Registre no només hem inclòs la informació dels processos de destrucció de documents sotmesos a Taules d'Avaluació Documental, sinó que també hi hem incorporat la informació de destrucció de documents fruit de processos de depuració documental. D'aquesta manera podem tenir en un sol document la informació de tots els processos d'eliminació realitzats per la Unitat d'Arxiu.

En el mateix article 12 del Decret 13/2008, punt 3, on diu que el Registre de destrucció de documents ha d'estar a disposició de consulta de la Comissió Nacional d'Accés, Avaluació i Tria Documental i de la Inspecció del Departament competent en matèria de cultura. Per tal de poder donar compliment a aquesta normativa, hem incorporat el Registre al web de l'Arxiu; a més, entenem que d'aquesta manera es podrà justificar la no consulta per part d'usuaris de l'arxiu dels documents que s'hagin destruït.

Servei d'Arxiu i Documentació
Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
Sant Boi de Llobregat, desembre de 2014.

Data d'inici de la publicació:
20/03/2024 14:25

Accions del document

5418 nombre de visites any actual

205942 nombre de visites des de l'inici del Portal

Portals de Transparència